<body>
dinsdag, november 23, 2004

Ben echt moe, hele lange dag gehad. En dan is David dr ook nog :S. Wat een stomme eikel is dat bahbahbah. De laatste tijd kan ik sowieso niet zo goed met m opschieten, maar nu was ik net met mn vader aan t praten over iets, en hij praat dr gewoon doorheen en vindt t gek als ik 'm vraag of ik even uit mag praten. En dan gaat ie heel kwaad kijken, alsof ik daar bang van wordt. Pff zielig ventje. Ik kan me daar zo kwaad om maken he. En dan neemt mam t nog voor m op ook, dan zegt ze dat ik me mond erover moet houden en lief moet zijn. Pff ik laat me toch niet als oud vuil behandelen.. Bah ik krijg dr zo genoeg van. Vanaf nu negeer ik 'm gewoon en zeg ik alleen als hij me iets vraagt, ik lach niet naar/met m ofzo, en ik ga ook geen hints geven dat ik volgende week donderdag jarig ben. Wedden dat hij het vergeet??! En dat is nou mijn broer. Vroeger was ik dol op hem en trots op hem, maar nu.. Ik irriteer me alleen maar aan hem, hij hoeft maar thuis te zijn of ik krijg alweer een hekel aan hem. Ik hou toch wel van hem, maar langzamerhand begin ik echt een hekel aan hem te krijgen.

Net onder het eten, zegt me vader zo: oja Ella is volgende week donderdag al jarig he, David denk je dr aan? En toen zei ik: nej die vergeet t toch. En hij weer: ja mssn wel ja, en toen zei ik weer: ik hoef toch niks van je. En hij weer: dan niet. Blablablablabla wordt dr zoooo gestoord van! En dan hoor je me moeder weer: Ella hou je nou op :S. Maarja dat soort antwoorden krijg je dan toch ook als iemand je constant als oud vuil behandeld.. Ik maak me dr niet meer druk om, ga vanavond lekker naar bed, engels boek lezen, en nu zometeen ff aan nederlands werken. Genoeg te doen, een beetje afleiding is wel goed voor me.