<body>
maandag, november 22, 2004

Blablabla, weet helemaal niets te typen. Maja dat is altijd aan 't begin, nooit wat te zeggen, en uiteindelijk vertel ik heeeele verhalen hihi. Ik ben vrolijk vandaag, terwijl dr helemaal niks bijzonders is gebeurd, hmm raar. Ik verveel me nogal, terwijl ik genoeg te doen heb, maar ik heb maar ff een leuke avatar gemaakt, zie onder dit verhaaltje. Vond 'm wel romantisch en happy tegelijk..Weet je wat ik zometeen ga doen?! Ik ga een lekker relaxt bad nemen hihi. Normaal heb ik absoluut geen geduld voor een bad en voel ik me dr alleen maar viezer door. Huh ja dat is heel raar I know hehe. Maar dan moet ik wel nu gaan anders kan ik geen expeditie robinson en friends gaan kijken, doeidoeii!

kusjes Bellaaaa!

Ben dr weer! Bad was lekker, helemaal ingecremet etc, haarmasker in. Ook nog naar expeditie robinson gekeken, jammer dat ronald dr uit is. Okej het was wel eentje die zn spelletjes speelt, maar aan de ene kant vond ik m leuk, hij had wel iets. De rest moet ik gewoon HELEMAAL niet, behalve Shandinella dan. Dat is de enigste die het verdiend om robinson te worden. Heb net ff het plaatje gefixt, nou moet ie goed zijn. Ik denk dat ik zo maar naar bed ga, ben nogal moe. En ik zal morgen wel vroeg op moeten, want mam wilt altijd vroeg vertrekken op dinsdag *grr*. Even voor de duidelijkheid: ik woon in maasmechelen maar ga in gulpen naar school, dus elke keer heen en terug is het 3 kwartier rijden, en ik rijd dus met me moeder mee, die nog in gulpen werkt. Nou doeidoeii.. welterusten.

<33