<body>
zondag, november 28, 2004

Vergeet maar allemaal wat ik eerder gezegd heb over David... Mensen die hier regelmatig kijken weten dat t me broer is, en de laatste tijd ging het niet zo goed tussen hem en mij.. Maar gisteravond is ie in elkaar geslagen door van die k*t lonsdale gasten. En ik besef dat ik toch wel heel erg van hem hou :) en het is de liefste broer van de wereld en wil hem voor geen goud kwijt. Ook al hebben we af en toe ruzie.. Bah ik ben dr zo verdrietig door. Die vuillakken, als ze nog één keer aan mijn broer komen he, dan sla ik ze helemaal in elkaar grrr.. haha. Sorry dat ik al een tijd niks meer heb geschreven, maar heb het zo druk! En nu dat met David, ik wou toch ff neerzetten dat ik van m hou door dat van vannacht. Omdat ik in die andere posts zo lullig over m deed. Maar nu ga ik weer hard aan t werk, want komende week heb ik 3 deadlines *aaahhh!* en ik moet nog heel veel doen!