<body>
dinsdag, november 30, 2004

Eindelijk heb ik nederlands en aardrijkskunde af!!! Heeft wel heel veel moeite en tijd gekost, maar nu ben ik dr vanaf. Heel veel op school die leveren t gewoon in terwijl ze het niet af hebben, want als t niet goed is, krijg je het terug en kan je er nog een week aan werken. Maar dat wil ik niet, ik wil het inleveren en er vanaf zijn. Want anders zit ik vlak voor de se week dr nog aan te kloten, en dat zie ik ook niet echt zitten.. Nu heb ik het gelukkig af, weet niet of alles goed is, maar dat hoor ik dan nog wel. Straks nog maar ff alles controleren, of ik wel alles heb. Ik werk nog een paar dingen bij, nog wat extra woorden bij de vergelijking van de recensies en ik moet nog een paar handtekeningen hebben. En dan vanavond maar weer verder werken aan engels.. Pff het lijkt wel of het nooit stopt, en dan komt de se week ook nog.. Met David gaat het weer goed, ik had me echt zo'n zorgen gemaakt! Hij ziet er al wat beter uit. Heb net een cd gebrand, gelukkig is ie gelukt. Heb wel ns gehad dat ik 50 liedjes dr op wou zetten, en hij kopieerde dr maar 9 ofzo. Oja ik moet ook nog een cd voor mam kopieren, naja die wacht maar ff haha. T. is zoooo'n lieverd he, maar ik wil niks met m.. Echt een superlieve jongen en hij verdiend echt een leuk meisje, maar hij zoekt alleen maar domme dozen uit .. Maar nou ga ik maar weer aan de gang pfff..