<body>
zondag, november 21, 2004

Vandaag houd ik een pyamadag. Lekker relaxen is er helaas niet bij, moet echt zooooooooooooveel doen he. Ik word al depressief als ik dr aan denk. Ik zit nu lekker in mn pyama achter de laptop, en ondertussen doe ik dan wel wat voor school. Zometeen eerst maar ff Engels leren..

Morgen alweer naar school, heb ik best wel zin in eigenlijk. Alleen heb ik er geen zin in om L., K. en K. weer te zien. Dat zijn dus drie (ex) vriendinnen waarmee ik hele erge ruzie heb. De rest van mijn vriendinnen staan gelukkig wel achter me, zou ook niet weten wat ik zonder ze zou moeten. Maar dan nog, ruzie is en blijft vervelend. Maar ik wil ook absoluut niet dat het nog goed komt. Daarvoor hebben ze me veel te erg gekwetst en teleurgesteld, ik wil niet meer bevriend met ze zijn. Nou heb ik dus afgelopen week voor mezelf besloten dat ik er niet meer over praat, behalve als 't nodig is dan. Het helpt wel, ik denk er minder over na, en ik zit er ook minder mee. We gaan gewoon proberen de sfeer goed te houden met z'n allen. En daar bedoel ik hun niet mee, want dat kunnen ze toch niet. Tjezus we zitten nu allemaal in de examenklas van de Havo en ik dacht dat we allemaal wel een beetje volwassen waren. Voor de rest ga ik er ook niet over doorzeuren op me blog.

Binnenkort ben ik jarig, op 2 december. Dan wordt ik alweer 19. Pff wat oud haha. Eigenlijk hoef ik niets bijzonders voor me verjaardag, alleen parfum ofzo. Mn moeder zou €30 of €40 wel weer teveel vinden voor een parfum. Maar het is een verjaardagscadeau dus dan kan het vind ik. True Star van Tommy Hilfiger vind ik erg lekker. Ik denk dat ik die vraag. Morgen heb ik gelukkig een rustige dag op school, geen presentaties of dingen inleveren. Wel een examenidioom van Engels, en oja ik moet niet vergeten mijn profielwerkstuk te laten inbinden. En dan lever ik het dinsdag ofzo in. Ben ik daar vanaf.