<body>
vrijdag, december 03, 2004

Gisteren ben ik 19 geworden :) :) klinkt al oud hè haha. Ik heb wel een leuke verjaardag gehad, leuke cadeautjes, David is weer lief, geen ruzie meer. Wel nog met me ex beste vriendinnen maar dat boeit niet. Van me ouders heb ik parfum gekregen: true star van tommy hilfiger, en een lekkere pyama. Had er al eentje, maar als die in de was zit kan ik de ander aan etc. En ik ben dol op pyama dagen! hihi dat is dus een dag, meestal zondag, waarop ik de hele dag in pyama loop, en ondertussen maskertjes opdoe, wat huiswerk maak, lekker lezen, etc. Heerlijk relaxen dus. En ik heb een skibril gekregen! Die had ik echt nodig! In januari ga ik namelijk op skireis met school. Heb ik zooooo'n zin in! Dus die skibril komt wel van pas. En ik kan m ook in de zomer gebruiken, want het is een heel mooi model, niet zo'n huuuuge one hihi. En nog een lekkere deo van Vogue. Blijft lekker. Van david heb ik een hele mooie kaars gekregen. Echt een hele mooie, hij staat nu naast me op mijn bureau. En ik heb een pakket met drie bladen gekregen, de cosmopolitan, de beau monde en de new shopping magazine. Van die laatste had ik dus nog nooit gehoord, maar dat is een heel leuk blad! Die ga ik zeker vaker kopen. En ik heb nog een deo van hem gekregen :) en nee het is geen subtiele hint ofzo haha. Vond alle cadeaus heel erg leuk. Ben nu alweer een film aan t downloaden :shy:. Een paar dagen geleden heb ik al Mean Girls gedownload, die was wel leuk, maar niet echt super. Nu heb ik 3 films op de computer staan: Cold Mountain, een hele goeie film, The Girl Next Door, die was wel leuk, een heel origineel verhaal en Mean Girls. Ik ben nu A Shark Tale aan het downloaden. Die lijkt me best leuk. Is een animatie film. Ik moet er wel voor zorgen dat David en pap en mam er niet achter komen. Want ze weten dus dat ik Mean Girls heb gedownload. Achja ik ben maar 1x jarig en ik word maar 1x 19 :) hihi. Maar nou ga ik een handtekening maken voor t forum.