<body>
maandag, december 13, 2004

Tadaaaaaaa! Ben dr weer! Ik ben weer helemaal happy. Niet dat er iets is gebeurd ofzo, maar ik heb 'het' een beetje van me afgezet. Ook al heb ik het heel heel HEEL erg slecht gemaakt, boeie! ik kan t altijd nog herkansen. En het is economie maar 8)

Het lijkt wel alsof alles fout gaat vandaag.. Eerst al dat van economie, dan nog ruzie met mijn moeder. Naja het was niet echt ruzie, maar meer irritatie zeg maar, ik was behoorlijk sjaggie van het se, en zij werd daar natuurlijk weer sjaggie van haha. Maar dat is allang weer goed. En dan moest ik ook nog naar de tandarts :S, was net blij dat ik eindelijk thuis was. Ondertussen liet ik mijn laptop aanstaan, zodat hij de afleveringen van Sex & the City kon downloaden. En ik kwam terug, was al klaar met downloaden en ik hem gaan testen. En wat bleek??? Het geluid deed het *wauw* maar er kwam gewoon geen beeld.. Hoezo irritant hea. Nou heb ik die maar verwijderd, en ging ik op zoek naar een nieuwe film om te downloaden, want dat heb ik wel verdiend vind ik. Dus nu heb ik Shark Tale gedownload en 10 Things I Hate About You. Zijn die een beetje leuk? En als die t niet doen, grrr..