<body>
zondag, december 19, 2004

I just feel great! :) Heb mijn 'dieet' vandaag ook al volgehouden, al heb ik af en toe gezondigd. Niet dat dat erg is want ik wil niet erg afvallen, gewoon weer een beetje mijn oude gewicht terug, en dat mijn gezicht wat minder bol wordt hihi. Ik drink nu heel veel crystal clear, zit maar o,7 kcal in en het is nog lekker ook. Maar je moet er wel vaak van naar de wc. Vanavond heb ik echt een beautyavondje gehouden. Eerst een stoombadje, daarna een maskertje op mijn gezicht en mijn decollete. Want mn huid daar was zo ruw de laatste tijd en pukkeltjes erop enzo. Daarna gedoucht en me helemaal van top tot teen verzorgd en ingecremt. Ik voel me al gelijk veel minder dik haha. Nu ik lekker schoon ben en lekker ruik enz voel ik me al veel beter. Morgen heb ik alleen nog aardrijkskunde examen en nederlands mondeling. Ik ben er niet zo heel zenuwachtig voor. Maar ik heb nog nooit zo slecht voor beide geleerd :P, echt een half uurtje maar mijn boeken opengehad en daarna geen aandacht meer dr aan besteedt. Ben benieuwd wat het wordt. Morgen leer ik nog wel ff in de auto aan aardrijkskunde, en tussen aardrijkskunde en nederlands moet ik toch een uur wachten, dus kan ik dan wel ff nederlands leren. Komt wel goed hej. Komende vrijdag krijg ik mijn 90 euro weer, jippie! Helaas mag ik het niet uitgeven. Ik ga 2 januari op skireis met school, en dan is die 90 euro voor zakgeld. Maar ik heb zoooooo'n shopdrang! Sowieso wil ik voor mam van die schattige oorwarmers kopen van de h&m haha. Maar ik moet me beheersen. Ik zal toch wel niet op skireis die hele 90 euro opmaken, en wat over is koop ik nieuwe schoenen voor. Het is dan toch uitverkoop :P Maar nu ga ik ff een computerspelletje spelen hihi. Ik heb allemaal oude spelletjes van vroeger gedownload, zoals keen en jack jazz rabbit enzow. Ow vergeet ik bijna volfied! Die moet ik nog ff downloaden. Byebye!!