<body>
zaterdag, december 11, 2004

Ik ben zooooo happy!!! Vandaag naar de seminar van info-cruise geweest, ik weet het nu echt helemaal zeker, ben er zo overtuigd van! Even voor degene die t niet snappen: Ik doe dit jaar eindexamen op de havo en daarna ga ik een jaar op een cruiseschip werken. Nou ben ik dus vandaag naar een seminar van info-cruise geweest, dat is een bemiddelingsbureau die je op een schip kan helpen, zeg maar een soort uitzendbureau. Het was precies wat ik verwachtte en het is helemaal iets voor mij. Ik doe het niet voor het geld, het verdiend wel heel goed, nml in 10 maanden verdien ik minstens 10000 euro. Dus kassa *tsjing tsjing* :D Maar ik doe het vooral voor het avontuur, iets van de wereld te zien, naar Amerika te gaan, toch wel het land voor mij, gewoon het heeft iets van de onbegrensde mogelijkheden :D. Ik heb er in ieder geval heel erg veel zin in. Het lijkt me ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen, en een kijkje te nemen in de 'volwassen' wereld hihi. Ik denk ook dat ik er een stuk zelfstandiger door zal worden. IK kAN ECHT NIET WACHTEN!!!! hihi.

Tja heb in de liefde een beetje gemengde gevoelens. Ik wil wel niks met T. maar nu staat hij op t punt om een nieuwe vriendin te krijgen (een heel dom irri wijf) en dat stoort me toch wel. Terwijl ik niet verliefd op hem ben! Vind hem wel leuk maar meer ook niet, en toch stoort het me. Die bijna-nieuwe-vriendin van m had nog een vriend en daar zou ze het dan ff mee uitmaken, maar heeft ze dus niet gedaan, dus hij helemaal down. Aan de ene kant denk ik van gheghe mooi zo ze is niet leuk genoeg voor m, maar aan de andere kant gun ik het hem wel, omdat ie schijnbaar verliefd op dr is, of dr in ieder geval leuk vindt. *zucht* wat een gedoe ook weer he.

Morgen moet ik heel erg hard gaan leren. Ik wil absoluut een goed punt op economie halen. Het is heel belangrijk, maandag is me tweede se van economie. De rest van de week hoef ik niet echt superhard te leren dus dat scheelt alweer. Als ik dit goed maak zit ik gebeiteld en hoef ik me niet druk te maken om me eindexamens. Pff ik heb zo'n hekel aan dat vak he, maja. Morgen moet ik ook nog de kerstboom optuigen *jippie* heb ik ook superveel zin in hihi. We hebben nieuwe lichtjes, cool wha hehe.

Ik denk dat ik zometeen nog ff ga msnen en dan me lekkere dikke pyama aantrekken en me gezicht schoonmaken en dan lekker heeeeeeeel erg lang gaan slapen ;)