<body>
vrijdag, december 17, 2004

Ik heb sinds nu alweer een nieuwe lay out op mijn site. Jaja alweer, in me vorig post ook al! Maar die vond ik iets te kinderachtig, wel schattig, maar deze vind k mooier. Die andere verveelde me al na 3 dagen! Deze vind ik wel mooi. Ik heb nog steeds se-week. Gisteren heb ik dus maatschappijleer en frans gehad, en allebei ging het heel goed. Vandaag heb ik geschiedenis en engels mondeling gehad. Geschiedenis ging heel erg goed, ik denk dat ik een 7 ofzo heb. Engels ging ook wel goed, ik had een mondeling. En ik was helemaal niet nerveus! Totdat ik daar dus zat haha. Ik praatte wel goed engels vond ik zelf en ik wist alle woorden en had geen moeite met praten, maar ik struikelde wel over mijn woorden haha! Die man zou ook wel gedacht hebben: nou nou die is nerveus haha. Maar toch heb ik het wel goed gedaan denk ik. Het is toch wel belangrijk voor me, dat ik een beetje weet hoe me engels is, voor op t cruiseschip he. Ik heb vandaag al weer een nieuwe film gedownload. Ohowww sstttt! tegen niemand zeggen ;). Dit keer is het dus 'Open Water' geworden. Nog niet zo bekend, maar het leek me een hele goede film. Deel 1 is al klaar met downloaden, en deel 2 nog niet. Die gaat zo langzaam, ik denk niet dat die vanavond nog klaarkomt. Ohowww niet zulke vieze gedachtes ;) Oja, hoe vinden jullie mijn koetje hieronder? Cute wha?! Nou stop ik weer ik ga deel 1 van Open Water kijken. En ik ga aan B. denken... Heb ik dat nog niet verteld? Ik vind een bepaalde jongen zooo lief leuk schattig etc. Maar ben niet verliefd, dat wordt ik niet zo snel meer.. Maar ik vind hem gewoon ja heel gewoon leuk. Kan toch?