<body>
vrijdag, december 10, 2004

Was vergeten de vorige blog af te maken dus ik dacht begin maar een nieuwe. Het beauty gedeelte van mijn site vind ik wel mooi geworden! Ik zou niet weten hoe ik het anders had moeten maken. Zo'n domme doos op ellegirl zei dat ze niks van mijn site snapte, echt hoe dom kan je zijn duhhhh, zo moeilijk is deze site toch niet, hij is juist heel simpel. Dr is nu een lekkere bitchfight aan de gang op ellegirl hehe, juicy lips (sappige lippen whaha) heeft wat gekopieerd van annemerel en nu ontkent die stomme doos t ook nog, logisch dat je dan van die kutreacties krijgt he. Vandaag wel een leuke dag gehad, had maar tot 12.00 uur school, heb ik elke vrijdag, lekker relaxt. Die stomme bitch K. die verzint allemaal leugens over mij en R. terwijl 't nergens op slaat. Hoe zielig kan je zijn, ze heeft gewoon niks beters te doen. Ze heeft zelf geen leven dus lult ze maar over mijn leven. T. is zooooo'n schatje he, dat meisje waarvan hij iets wilt, boh wat een stomme doos is dat. T. tilde dr vandaag zo n btje in de lucht he, zag je al dat vet zo onder dr truitje vandaan komen. Terwijl ze helemaal niet zo dik is, maar zag dr gewoon zo vies uit he, dat vet dat zo blubberd en zo rood/blauw/wit achtig hehehe. Ja dat kan :P Ik wil niks met hem maar toch... Vind t niet leuk dat ie nu een ander heeft en dat ie niet meer verliefd op me is. Morgen ga ik naar Antwerpen!!! Ik ga naar een seminar van Info-Cruise, dat is een bemiddelingsbureau wat je een baan op een cruiseschip kan helpen. Na me examens (zit nu op 5havo) ga ik een jaar varen. Verdien ik veel geld mee en het lijkt me gewoon fantastisch. R. wilt het ook gaan doen, maar haar ouders zitten te zeuren dat ze 70 euro veel te duur vinden voor een seminar, ja dan ga je toch niet. Ik heb het idee dat als we het erover hebben dat ik dat werken op een cruiseschip altijd moet verdedigen. Tja eigenlijk, als ze t niet goed genoeg vinden of die seminar te duur vinden, dan ga je toch niet?