<body>
zaterdag, december 18, 2004

Voor het eerst in mijn hele leven ben ik op dieet :( en ik vind het niet leuk! Niet dat ik dik ofzo ben maar ik ben de laatste tijd veel te veel aangekomen. Heb met Sinterklaas veel te veel pepernoten gegeten en nu zijn de chocoladeletters in de aanbieding. Dus mijn lieve mams haalt 3x per week chocoladeletters, heel lekker en heel lief, maar ik word moddervet. Ik weet niet wat ik had de laatste tijd, teveel gestress denk ik, dat ik daardoor meer ben gaan eten. Maar sinds vandaag gaat het goed. Heb veel gedaan vandaag en voel me lekker fris en opgewekt hihi. Eerst ben ik vanochtend mijn kamer op gaan ruimen en ff wat schoonmaken. Was heel erg nodig, heb mijn kamer de laatste tijd heel erg verwaarloosd. Heerlijk netjes! Nu pas weet ik weer dat het fijn is als je kamer is opgeruimd en dat je er toch vrolijker van wordt :) Daarna ben ik het konijn gaan schoonmaken, had er absoluut geen zin in maar het moest toch gebeuren. Toen waren de honden aan de beurt, nee ze hoefden niet worden schoongemaakt, maar worden uitgelaten. Was op zich wel fijn. Gelijk daarna ben ik met mijn vader ff naar de kruidvat geweest, fotorolletje laten ontwikkelen. En toen pas kwam mijn huiswerk aan de beurt. Jaja ik heb nog steeds seweek, tot dinsdag. Maandag heb ik als eerste aardrijkskunde examen en daarna nederlands mondeling. Allebei niet zo moeilijk. Het niet-snoepen houd ik ook vol, makkelijker dan gedacht. Ik neem geen 'brokken' meer (dat zijn mijn ontbijtcornflakes achtig iets), het enigste wat ik gesnoept heb is om 4 uur een stukje banketstaaf, en nog een klein stukje ook, en daarbij heb ik het gelaten. Voor de rest gezond gegeten. Op 2 croissantjes bij het ontbijt na dan. Maar die zijn niet zo heel schadelijk volgens mij. En achja snoepen kan wel, maar het is gewoon de mate waarin je het doet. Dus ik doe eens een weekje rustig aan met snoepen en dan is alles er wel weer af. Ik probeer zo min mogelijk te snoepen in de kerstvakantie, alleen met oudjaar mag ik wel wat oliebollen he ;) Oeps we moeten eten. Ahh en wat eten we??? Saucijzenbroodjes, heerlijk maar zit volgens mij wel veel calorien in...