<body>
woensdag, december 29, 2004

Het is alweer een week geleden sinds mijn laatste post, heb helemaal geen zin gehad om wat te schrijven. Nu nog steeds niet eigenlijk.. Ik irriteer me soms zo aan David he, stomme arrogante eikel. Het is nu 11:28 en hij is net wakker,, en dan gaat hij natuurlijk keihard muziek luisteren tijdens zijn ontbijt. Ten eerste voel ik me gewoon kut en heb ik er geen zin in en ten tweede, als je zo graag muziek wilt luisteren doe dat lekker op je kamer. Maar zo verneukt hij de hele sfeer in de huiskamer. Je kan niet lekker ff tv kijken of gewoon ff niks doen of je hoort die kutmuziek van hem. Als het nou nog mooie muziek is, maar dit is van die enge gothicmuziek. Hehe het is gelukkig al uit, me vader kwam terug. Bah ik voel me zo slecht he, en weet niet waardoor. Ik denk dat ik maar weer stop, misschien kom ik vanavond nog terug!