<body>
woensdag, december 22, 2004

Vandaag ben ik wezen skieen! Gezellig met raf en anke, was echt supergezellig. Ik vertrok al om half 10 van huis, toen moest ik een half uur op de bus wachten in maasmechelen, de belgische bus dus :P, toen kwam ik eindelijk rond 11 uur half 12 in Maastricht aan. Bleek dat ik net mijn aansluiting naar Gulpen had gemist, dus dat werd een half uurtje wachten. Maar het was ijskoud! En het sneeuwde ook nog! Naja, die sneeuw was wel leuk, word ik altijd vrolijk van. Ben toen maar even naar de Albert Heijn bij het station gegaan. Even had ik er nog aan gedacht om in het stationsrestaurantje een warme chocolademelk te drinken, maar heb ik toch maar niet gedaan omdat ik geld wou overhouden voor tijdens het skieen. Dus heb ik bij de AH een soort gezondheidsrepen gehaald. En ja hoor! Ze lagen net naast de overheerlijke knoppers koeken. Dus ik helemaal in de war, wat moet ik nou doen? Maar heb toch voor de 'gezonde' snoep gekozen. Uiteindelijk kwam ik dus helemaal uitgeput om half 1 bij rafaella aan. Daarna in de auto gestapt en anke opgehaald, en we konden eindelijk gaan skieen. Het ging hartstikke goed! In het begin was ik nog wel bang, maar uiteindelijk ben ik 6 keer van de hoge berg afgegaan, en de laatste keer ging het gewoon perfect! Ik was ook al niet meer zo langzaam als eerst. In de pauze heb ik toch veel gesnoept, chips en maltezers. Maja boeiend! Ik stop nu weer. Ik irriteer me mateloos aan T. grrr grrr..