<body>
woensdag, december 15, 2004

*zucht* het komt echt niet meer goed met mij! Ik heb me voorgenomen om keihard te gaan leren, maar er komt niks van terecht hihi. Morgen heb ik Maatschappij en Frans examen. Frans ken ik wel, want vorige week hadden we een soort oefenexamen gekregen en dat had ik goed gemaakt. Dus dat komt wel goed. Maar maatschappij heb ik eigenlijk helemaal niet geleerd. Ik leer morgen in de auto nog wel. Ja echt! Heb trouwens een nieuwe lay! Hoe vinden jullie hem? Ik heb nu op elk gedeelte van de site dezelfde lay gedaan, dat ziet dr meer uit als 1 geheel. En ik vond hem zooo schattig haha. Nou ga ik ff alles klaarmaken voor morgen, tas inpakken enzow, niet vergeten rafs geschiedenis boek mee te nemen. En daarna neem ik een lekkere douche en ga nog wat leren. Doeidoeiii !