<body>
maandag, januari 17, 2005

Ben dr alweer! Nog 7 dagen en ik krijg mijn geld weer!! Jippie jippie Ik luister nu naar aaliyah - all cried out over you. Echt een supermooi liedje. En weer eens wat anders dan het gebruikelijke i love you i love you. Vandaag was maar een saaie dag. Echt zo'n dramaandag zoals Giel het zo goed kan omschrijven. Ik krijg zo genoeg van A. Dat is een vriendin van mij. Voor de vakantie boeide het me niet als ze telkens over haar vriendje praatte, maar nu kan ik er op de een of andere manier niet meer tegen. Met haar uitgaansvriendinnen gaat ze ook al bijna niet meer uit omdat ze in het weekend bij haar vriend wil zijn. Is ook wel logisch maar toch, je moet t kunnen combineren he. Maar ze praat altijd heel veel, en als ze praat gaat t over haarzelf. Op een gegeven moment word je daar moe van. Maja ik luister maar gewoon en begin wat vaker over mezelf, kijken of dat helpt. En als ik les met haar heb of samen met haar op het studieplein zit dan ga ik gewoon aan t werk. Klinkt lullig maar het is een hele lieve meid dus wil dr niet kwetsen als ik zeg dat ze nu dr mond over T. moet houden. Ik heb bij haar altijd het idee dat ik iets fout doe qua braafheid zeg maar. Zij is zo braaf, ze spijbelt niet, heeft haar hele leven nog nooit gerookt (en ze is 18) laat staan dat ze joints heeft uitgeprobeerd, is volgens mij nooit bezopen geweest, volgens mij nooit een jongen voor 1 avondje gehad. Afgelopen vrijdag heb ik 2 uur gespijbeld want ik had geen zin om nog langer op school te blijven en het waren toch z-uren. Dus had al om 10.10 uit. Later op msn zei ze zo: waar was je?? Je mag niet spijbelen! En ik zei: ik had goede redenen, ten eerste ik was ziek, ten tweede als ik het niet deed zou mijn moeder van half 9 tot 12 uur niks moeten doen en in de auto op me moeten wachten. Ik ben dr normaal gesproken altijd op vrijdag en nou eens niet. Maar goed, genoeg daarover. Ben net lekker wezen douchen, knapte ik echt van op. Morgen doe ik denk ik die donkerblauwe broek van de h&m aan en daarop lichtroze tshirtje en blauw vestje, rare kleurencombi maja, vond t wel ns wat anders. Dat vestje is n btje sportief, dus daarom doe ik die nette jeans dr onder, en met zwarte pumps, anders voel ik me zo sporty, btje n sloddervos. Ik ga nu weer verder lezen in mijn boek,,

xxxxxxxxx