<body>
zondag, januari 23, 2005

Was het maar maandag 24 januari om 11.00 uur. Dan was ik van die saaie zondag af, en was ik verlost van mijn economie herkansing. En dan had ik mijn nieuwe kleding aan 8). Ik ben dr echt zooooooo blij mee! Zondag is echt zo'n saaie dag. Aan de ene kant is het wel fijn, want dan kan je lekker relaxen en nog ff niks doen, en een lekkere pyama-dag houden. Maar dat is er vandaag niet bij! Want ik heb gisteren al de hele dag in mijn pyama rondgehangen. Zometeen ga ik me aankleden en me opfrissen, en naar het konijn toe. Het wordt tijd dat die verschoond wordt. En voor mij is die buitenlucht ook wel goed, want ben nu nogal duf. Na het konijn ben ik van plan mijn kamer even te poetsen. Gewoon bed verschonen, stofzuigen, etc. En dan ga ik echt echt echt economie leren! Ben gisteren wel veel opgeschoten. In ieder geval ben ik al over de helft. Ik heb ook fftjes een badplan gemaakt. Jahaaa een badplan! ;) Hier komt ie:

Nou zit ik wel nog heel erg te twijfelen over wat ik morgen aan ga doen. Ik denk de jeans uit spanje, nieuwe schoenen nieuwe trui en nieuwe riem. Maar die nieuwe broek vind ik ook fantastisch *zucht* ik zeur teveel over kleding haha. Nou ik ga maar ns naar mijn lieve Flappie toe...