<body>
zondag, januari 30, 2005

Sinds lange tijd ben ik weer ns uitgeweest, en t was geweldig! Dat komt doordat ik niet heb hoeven over te geven, ben zelfs niet eens misselijk geweest. Ik heb namelijk last van overgeven zodra ik zenuwachtig ben, of als ik iets anders doe dan anders, bv op reis gaan, ben uit met n jongen etc, en uiteindelijk raakte mijn lichaam verslaafd aan t overgeven omdat ik te lang heb gewacht met naar de dokter gaan. Dan moest ik zelfs al overgeven als ik gewoon uit ging. Heel erg vervelend dus. Nou ben ik naar de dokter geweest, en hij zei dat ik gewoon overtollig maagzuur had, en gaf me er pillen voor. En volgens mij werken ze! Heb gewoon niet hoeven over te geven! Dat vind ik echt geweldig want ik ging al steeds minder uit daardoor etc, terwijl ik zo van uitgaan houd. Maar goed, afgelopen vrijdag was het carnavalsfeest van school. Die feesten zijn altijd geweldig, deze keer ook weer. P. was er ook! Maar hij is toch veel te jong voor me ;) Maar het is en blijft een schatje. Heb wel iets teveel gedronken, maja daar is t carnaval voor he. Ben iig eindelijk weer eens onbezorgd uitgeweest, doen wat ik wil, dansen hoe ik wil, dit had ik net ff nodig. Had wel hele erge ruzie met me ouders, maar is allemaal wel weer goed, heb geen zin om hier dr over te vertellen want dan rakel ik t toch alleen maar weer op. Ik moet nog zoveel doen! Ik ga eerst fftjes mn haar kammen, dan kan mam strax de puntjes bijknippen.


Ben dr weer! Mijn haar is bijgeknipt, het is wel een stuk korter nu :S. Hoef nu alleen nog maar mijn tas in te pakken, mijn toilettafel op te ruimen, en wat kleine dingetjes, dan is mijn kamer weer netjes. En dan ga ik lekker op bed lezen..

<3 Doeg,,