<body>
zondag, januari 16, 2005

Weet niet wat ik had de laatste tijd, had helemaal geen zin om te posten! Zelfs geen zin om het verhaal van mijn skireis te vertellen haha. Heb er nu ook geen zin in maar verplicht mezelf er nu toe om wat neer te krabbelen. Kortom, mijn skireis was echt geweldig, ben wel heel vaak misselijk geweest maja, ik heb mijn vakantie er niet door laten verpesten. Normaal gesproken heb ik rond januari wel een beetje een winterdipje, maar door de skireis is die helemaal weg. Het was echt een doe-vakantie, maar toch ook heerlijk ontspannend. Ik ga vanavond een echt beauty-avondje houden, ben ik wel ff aan toe. Vooral omdat ik de afgelopen week mezelf een beetje verwaarloosd heb, niet mooi opgemaakt, niet lekker ingesmeerd enzo. Gisteren heb ik grote schoonmaak gehouden in mijn kamer! Want tja, ik had niet alleen mezelf verwaarloosd maar ook mijn kamer. Dus die grote schoonmaak was hard nodig. Ik zit nu een beetje te bedenken wat ik nu ga doen. Straks ga ik Frans nog maar fftjes maken, en ik ga lekker de hele dag internetten. Dus dit zal wel een lange post worden haha. Wat rondhangen op trendystyle.net, een van mijn favoriete sites, lekker forummen op ellegirl, etc. Ik zit echt diep na te denken over wat ik morgen aan moet doen. Weet het eigenlijk niet zo. Het liefste doe ik dat roze shirtje aan met dat grijze vestje. Maar die combinatie maak ik al zo vaak, het is echt zo'n vaste combi geworden. En als ik iets niet wil is dat het wel. Ik denk dat ik al een idee heb, ik heb nog zo'n roze babydoll, en daar doe ik dat grijze vestje dan overheen. Ja idd wel weer roze, maar dat is een heel andere tint roze. Dus het bovenste gedeelte heb ik al. En dan doe ik mijn favoriete jeans uit spanje aan, met mijn zwarte afzaklaarsjes. En die draag ik dan echt op de hele erge afzak-manier haha. Normaal trek ik ze omhoog als gewone laarzen, maar ga dat nog ff uitproberen hoe het eruit ziet als ze helemaal omlaag zijn en of dat wel goed blijft zitten enzo. En tja hoe zal ik me haar doen? Ik moet sowieso mam eraan helpen herinneren mijn pony bij te knippen. Ik denk in een olsen-staart. Haha dat is een 'eigen' creatie van mij. Ik zoek wel ff een foto dr van op internet. Dan zien jullie wat ik bedoel. Echt zo'n slordige staart zeg maar. Dat vond ik wel bij mijn outfit passen. De broek en de schoenen zijn btje slordig. Het topje en vestje zijn weer heel tuttig, dus dat vormt n mooi contrast. Omg ik lijk echt een modetutje/barbiepop/whatever. Ik praat al die tijd alleen maar over me outfit en alles blablabla. hihihi. Ach ja dr is gewoon een leuke jongen op school waarvan ik wil dat ie me ook leuk vind, dus k trek alles uit de kast ghehe. Nou stop ik weer fftjes met deze post, misschien ga ik straks nog verder. Ik ga ff een ander plaatje op mijn site zetten, mka vervelen me alweer.

Toedels,,