<body>
dinsdag, januari 18, 2005

oeps!!!!!!! Heb een hele domme fout gemaakt, mam zal wel kwaad worden haha. Gisteren heb ik haar gevraagd om batterijen voor me te halen, gewone, die ook in de afstandsbediening zaten, voor me grafische rekenmachine. Heeft ze gedaan, heel lief natuurlijk, maar heb ik per ongeluk de verkeerde aan dr gevraagd, echt zo dom van mezelf he haha. .... Heb t net ff aan mam gezegd, ze vond t niet eens zo erg, morgen haalt ze nieuwe, of ik kan t ook wel doen in een tussenuur. Of overmorgen kan ook nog. Hehe ben echt moe. Ik doe vanavond niks meer. Ik stel een nieuwe cd samen met mn lievelingsliedjes, leg mn kleding voor morgen klaar, snel de pilates doen, en douchen en in bed lezen. Pfoe dat is best nog wel veel. Vandaag was weer een saaie dag. Wel veel gelachen vandaag, en het was wel gezellig op school. Geen interessante nieuwtjes of gebeurtenissen, saai he. Ik ga nu maar ff de oefeningen doen, dan ben ik er vanaf! Oja wat zal ik morgen aan doen :wink: haha. Denk jeans uit spanje, afzaklaarsjes, bruin shirtje met roze tshirtje eroverheen, en broche enz erbij.

Byebye