<body>
zondag, januari 09, 2005

Ben sinds vanochtend ong 8 uur weer terug van de skireis!!!! Het was echt super! Wel constant misselijk geweest en af en toe moeten overgeven maar ik had dit echt niet willen missen. Ben wel blij dat ik weer thuis ben, ben zo moe. Ik mis het skieen wel. We hebben echt een supervakantie gehad. Met school gingen we voor 5 dagen op skireis. Maandagavond vertrokken we, en door mn wagenziekte en zenuwen heb ik nog moeten overgeven, voelde me echt kut. De busreis viel wel mee, maar je kon er niet echt goed slapen. Dan duurt de nacht echt lang, dan zit je gewoon te wachten tot het ochtend wordt. We kwamen veel te vroeg aan, rond 8 uur. Gelijk gaan omkleden en spullen pakken om te gaan skieen. We begonnen in Kaprun. Ik zat bij Jacqueline en Rafaella in de groep, was echt supergezellig met zn drietjes. Duif was onze begeleider en we gingen gelijk al van de rode piste af. Ik vond het echt doodeng en kon dr ook helemaal niks van. De tweede keer ging het al veel beter en kon ik het wel redelijk goed. 's Avonds gingen we een wandeling maken, was niet echt leuk. Daarna hebben we ons nog verveeld op de kamer en zijn Rafaella en ik naar de kamer van Nina, Lynn, Simone en Jessie gegaan. Tot zover dag 1 morgen vertel ik verder over de rest. Nou ben ik dus echt heel erg moe haha. Oja Pascal is lief :) xxxxxxxx