<body>
zaterdag, januari 22, 2005

Ben gisteren wezen shoppen!! Heb niet de cowboylaarzen gekocht, was maar 30 % korting en vond ze toch nog duur. Heb dus eerst bij de Schoenenreus een hele leuke leren riem gekocht met een vlinder als gesp, met (nep natuurlijk)diamantjes bezet, voor maar 5,95! Toen ben ik naar de h&m gegaan, heb daar een mooie sjieke broek gekocht, was nog in de uitverkoop, past perfect en was maar 15 euro!!! Echt supergoedkoop dus. Terwijl hij echt heel erg mooi is. En toen had ik nog een trui gevonden, zo'n sweater met capuchon. Normaal gesproken vind ik die hartstikke lelijk, maar deze staat heel erg leuk, en slankt mooi af. Je voelt je er geen hobbezak in zeg maar. Bij Pimkie's heb ik toen nog een riem gekocht. Zo'n hele brede riem, weet je wel. Die was 14,95 en hij is heel erg leuk. Toen wou ik eigenlijk nog schoenen, maar kon niks vinden, en had nog 50 euro over. En toen ging ik als laatste nog maar eens naar de Schoenenreus, en zag daar echt hele leuke/schattige/stoere/etc laarzen. Van die moccasins maar dan in laarzenvorm, en heel lichtroze. Het is echt iets aparts, je ziet ze nog in geen enkele winkel. Behalve Schoenenreus dan 8) Ik had in totaal 80 euro bij me, en heb dr best wel veel voor kunnen kopen vind ik. Nu heb ik nog 8 euro over, daarvan moet ik nog foto's nabestellen. Dus dat houdt ik apart. En ik krijg dan nog 10 euro van die 90 euro. En mam natuurlijk 80 euro terugbetalen, want die 80 had ik fftjes van dr geleend. Vandaag heb ik echt veel aan economie gedaan. H10 t/m H13 is af. En ik ken het ook nog! Nou H7 t/m H9 nog. Nou dat zal wel meevallen. Hopelijk valt mijn herkansing ook mee...

Doeidoeiiii,,