<body>
woensdag, februari 23, 2005

Eindelijk, mijn site is grotendeels af. Alleen nog het beautygedeelte, maar dat doe ik denk ik dit weekend. Ik ben zo moe! Vandaag had ik helemaal geen lessen, alleen maar studieplein. Het liefste was ik thuis gebleven, maar zat ik opgescheept met David, en ik wist niet dat nederlands uitviel. Naja, heb ik in ieder geval geschiedenis kunnen bijwerken! Eergisteren kwam ik mijn nederlands leraar tegen van vorig jaar in de supermarkt. Ik was dr boodschapjes aan het doen samen met mijn moeder. En toen vroeg hij wat ik hierna ging doen, en ik zei dat ik journalistiek wou gaan studeren. Weet je wat hij zei? "Ja dat kan je ook wel, vorig jaar schreef je altijd heel leuk". Dat vond ik toch wel lief. Misschien meent hij het niet, maar ik denk het wel, want het is echt een man die zegt wat hij denkt en zich niet anders voordoet. Ik vond het toch wel een compliment. Zometeen ga ik de honden uitlaten *iee in het donker * Daarna ga ik mijn kamer even opruimen en make up afhalen enzovoorts. Dan lekker douchen en in pyama op bed mijn boek lezen. Toedeloe!