<body>
zondag, februari 20, 2005

Hier ben ik weer! Omg een week lang weggeweest! Nou ja niet echt weggeweest, heb wel aan mijn site gesleuteld zoals je ziet. Maar nu pas voor het eerst weer een officiele post. Het weekend is alweer bijna om . Heb een heel erg leuk weekend gehad! Gisteren ben ik s'ochtends naar Beek gegaan, om een mp3 speler te kopen en mijn oude discman/mp3speler in te ruilen. Ben benieuwd of ik nog geld terugkrijg. Hij wordt nu opgestuurd naar de fabriek. Heb wel alvast een nieuwe gekocht. Zo'n hele kleine mp3speler, en hij doet het hartstikke goed, ben dr echt zoooo blij mee! . Mijn ouders hebben nog twee perzische tapijten uit India gekocht, die wilden ze al heel lang. En ik moet toegeven, ze staan mooi. Gisteravond ben ik uitgeweest. Eerst ging ik met vier vriendinnen uit eten. Heel erg lekker en het was een mooi gezellig restaurant. We hebben er allemaal van genoten. Daarna zijn we uitgegaan, eerst was het niet zo leuk, en heel erg rustig. Maar rond half 1 zijn we nog naar Nurgus gegaan, toen werd het echt gezellig. Nadine en ik hebben nog op het blok gestaan, en we gingen helemaal uit ons dak op Moulin Rouge. Het was echt een gezellige avond. Morgen alweer naar school. Ik ga nu nog wat liedjes downloaden voor mijn mp3, en dan ga ik de honden uitlaten, en daarna nog wat aan mijn site klungelen, en heel heel misschien nog wat aan huiswerk doen. Wat zal ik morgen aandoen? Denk zwarte trui met capuchon, oude jeans met uggs. Is wel goed zo, heb geen zin in poespas. Ik ga maar weer eens aan de gang.

Liefs,
Ella.