<body>
zondag, februari 13, 2005

Het is alweer zondagavond. Vorige week om deze tijd zat ik me druk te maken over de carnavalsvakantie, en uiteindelijk viel het best wel mee. Morgen alweer naar school, goh ik heb dr zelfs zin in. Heb vandaag de hele dag aan mijn site gewerkt! Er is nu een hele nieuwe lay out. Met een welkomstscherm, en met een soort sneeuw. Ben dr best wel trots op, en heb er heel veel moeite voor gedaan! Ik heb me net eens bedacht wat ik morgen aan ga doen, tja als je je verveelt dan moet je toch wat he *wink*. In de vakantie heb ik allemaal outfits samengesteld van kleding die ik op internet vond en op mijn kleding leken.

Dus ik heb morgen mijn lievelingskleding aan en ik ben mooi opgemaakt. Stiekem toch wel om een beetje indruk op Boris of Bart te maken hihi. Sorry voor deze onnuttige inspiratieloze blog, maar vind dat ik wel genoeg aan mijn site heb gewerkt voor vandaag.

<3,
Ella.