<body>
donderdag, februari 03, 2005

Welkom welkom op mijn vernieuwde site 8) Heb heel veel te vertellen vandaag. Naja veel, in ieder geval wel wat. Dr is dus zo'n jongen, hij heet I. (als ik het over iemand heb zeg ik altijd alleen de eerste letter anders weet iedereen gelijk hoe diegene heet snap je) en die is volgens mij verliefd op me. Nou leuk zou je denken, maar het is echt de lelijkste jongen op aarde. Niet lullig bedoeld hoor *naja eigenlijk wel hihi*. Maar serieus, heb nog nooit zo'n lelijke jongen gezien. Ik ken hem dus van de skireis van een paar weken geleden met school. En hij zit constant van die dubbelzinnige opmerkingen te maken. Hij zei laatst zoiets, en daarachter zette hij tussen haakjes: (zo ben ik), het kwam echt zoooo arrogant over he. Helaas weet k niet meer precies wat het was. In mijn vorige post stond dat ik een leuke jongen had gezien, die Bart. En toevallig kent I. die. Hij heeft belooft niks te zeggen, en dat doet ie ook niet denk ik. Maar hij zit allemaal redenen te verzinnen waarom ik niet op m zou moeten vallen, hij zou een ego hebben etc. Belachelijk hij wou gewoon niet dat ik die jongen leuk vond. Hij moet m niet bepaald, dat zou nog kunnen he, maar zo overdreven over iemand zitten te zeiken pfff. En toen ik vanmiddag uit had, ik liep zo de school uit, komt ie achter me aan gerend, ik loop ff met je mee, als je t niet erg vindt. Ik had bijna gezegd: uhh ja duhh dat vind k wel erg haha. Wou hij helemaal mee naar onder lopen en ik had echt zoiets van onee straks ziet me moeder me samen met hem, wat zal ze wel niet denken haha. Ja dus zo lelijk is hij ;). Hmm nu weer over die Bart, dat is een veel leuker onderwerp :D. Hij is zo'n schatje he! Ik weet echt niet hoe ik me moet voelen, aan de ene kant wil ik lekker verliefd zijn, maar aan de andere kant... hij is te jong, ik ben 19 en hij is 17 :oink: :oink: Maar hij is zo schattig, een beetje van dat langere haar, niet te lang, maar zo schuin gedaan, haha kan het niet uitleggen. Zo'n beatleskapsel, maar dan hip whahah. Ach ja volgens mij is het gewoon n crush, net zoiets als bij boris, ben niet verliefd maar vind ze allebei leuk. uhhh oja boris haha dat moet ik ook nog uitleggen. Vorig jaar ben ik verliefd geweest op Boris en heb nog altijd een 'crush' op hem. Aahhh dan word ik toch lekker verliefd op allebei! hihi wordt af en toe gek van me eigen gezeur. Dus gaan we weer verder met de afsluiter voor vandaag: wat zal ik morgen aandoen? Ik wil sowieso mijn sjieke broek aan doen, die is zwart, en turquoise truitje met zwart vestje dr boven en zwarte puntschoentjes. Is wel goed wha. Iedereen nog veel plezier met carnaval dit weekend,,

doeidoeiii!