<body>
zaterdag, februari 12, 2005

Vanavond zou ik uitgaan, zou ik eens n leuke jongen uitzoeken en zou ik even lekker los gaan. Niet dus. Ik zou met Rafaella en Yvette en misschien Nadine naar Valkenburg gaan om eens lekker te feesten. Al helemaal gepland enzo, kom net onder de douche uit, haar lekker verzorgd, lekker ingesmeerd met bodylotion etc. Belt Rafaella op. Yvette kan niet meer, en Nadine kan ook niet dus blijven we nog maar met zn tweeen over. Hmm tja zeiden we, laten we dan maar met zn allen volgende week gaan, dan kon iedereen wel. Tja, dus dat feesten en een leuke jongen uitzoeken en eens lekker los gaan moet maar een weekje wachten. Jammer hoor. Had me er zo op verheugd. Wat zal ik nu gaan doen op mijn vrije zaterdagavond? Ik ga sowieso al niet zo vaak uit want mijn ouders kunnen me niet zo heel vaak brengen, want we wonen ver weg. Laat ik maar lekker mijn pyama aandoe, doe me favoriete muts op *lekker warm* en laat me avond niet verknallen door zoiets. Thuis is toch ook gezellig? Ik ga lekker op de bank tv kijken of ik ga verder lezen in mijn boek. Keus zat. Morgen is het alweer zondag. En daarna alweer naar school. Heb net een week vakantie achter de rug. Wel leuke vakantie gehad hoor, heel veel achter de pc gezeten, *jeeej nerd* haha. Ik ben 2 dagen geleden gebeld maar was te laat met opnemen, en dr stond een nummer wat ik niet kende. Ik durfde niet terug te bellen haha stom he. Toch wil ik weten wie het is geweest, dus bel ik vanavond toch maar terug. Haha ik zat me al helemaal voor te stellen dat het Bart of Boris was haha. Ik heb eerder zo'n gevoel dat het Michael is. Daarvoor durfde ik ook niet terug te bellen, straks kreeg ik hem eraan terwijl ik hem helemaal niet wil spreken. Ik ben bang dat ik dan weer voor zijn 'charmes' val. Zijn ongelovelijke arrogante egoistische charmes ja. ahum ik zie wel wie t is. Ik vertel het in ieder geval hier nog wel.

Liefs,
Ella.