<body>
zondag, februari 06, 2005

Vanaf vrijdag is mijn vakantie begonnen. En ben dr eigenlijk helemaal niet blij mee. Ik denk dat het komt omdat je zo aan dat ritme gewend bent van opstaan, school, thuiskomen, leren, eten, slapen etc. En dan heb je opeens zeeën van tijd! Zou dat het zijn? Dat niet alleen, maar ook het feit dat ik nu eigenlijk alleen maar thuis zit in de vakantie. Ik ben helemaal blut dus kan niet gaan shoppen, en ik woon in Maasmechelen dus kan niet naar vrienden. Begrijp me niet verkeerd, het is leuk om hier in Maasmechelen te wonen, maar wel eenzaam. Doordat ik nog in Gulpen op school zit heb ik hier bijna geen vrienden kunnen maken, en doe ook totaal niet aan sport. Dus als ik naar vriendinnen wil, moet ik eerst 3 kwartier naar Nederland rijden.. En in vakanties gaat dat moeilijk, omdat mijn ouders werken, dus niemand kan me brengen. Maja aan de ene kant is het ook wel even goed om een weekje geen vriendinnen te zien. Als je elkaar constant ziet dan word je ook gek van elkaar. Nu ik hier zo over mijn week vakantie zit na te denken, begin ik na te denken over wat ik allemaal ga doen. Toch maar wat van huiswerk, lekker een goed boek op de bank lezen, uitgaan komende zaterdag, en dat was t volgens mij wel. Maar als de week om is, blijkt meestal dat ik tijd te kort heb gehad, of gewoon te lui ben geweest om wat te doen. Ik weet dat nu heel veel zoiets hebben van: omg die is gek, t is vakantie! Maja ik ben zo'n typje wat niet tegen lang thuis zitten kan. Als het zondagavond is heb ik al zoiets van, zooo nu wel genoeg weekend gehad, kan dr weer voor n hele week tegen aan. Ik moet deze week wel echt wat aan school gaan doen, want ik begin achter te lopen. Maar eerst ga ik lekker relaxen. Misschien denk ik aan het einde van de week ook nuchterder over Bart en Boris. Ik ben op allebei niet verliefd, maar t zijn wel allebei schatjes. Achja de liefde kan je niet opzoeken, zij zoekt jou op.

Liefs,
Ella