<body>
vrijdag, maart 04, 2005

En hier komt eindelijk weer een fatsoenlijke post! Mijn site is weer wat geupdated, en er zijn weer wat links bij! Kijk zeker eens op die sites, zijn echt aanraders. Misschien weten jullie dat ik een kat heb. Echt een lieve schat hoor, hij heet Poekie. Nou is het probleem met hem dat ik hem teveel verwen. En zijn grootste luxe is dat hij op mijn bed mag slapen, en nog wel aan het hoofdeinde. Hij is nog brutaal ook, want als ik ook in bed lig, duwt hij me gewoon weg. Nou ben ik hem dat aan het afleren. Met moeite natuurlijk, want hij geeft die luxe niet zomaar op. Maar nou heb ik hem zover dat hij in de zitzak ligt te snurken. Heb vandaag een hele saaie dag gehad. Ga er dus ook niet over vertellen anders vallen jullie nog in slaap ook. Zometeen ga ik lekker op bed lezen. Eerst de Flair. Daar stond een interessant artikel in over de *jawel* vagina. Dat heel veel vrouwen er niet over durfden te praten en dat ze zich ervoor schamen. Bij mij is het niet zo dat ik me ervoor schaam (want iedere vrouw heeft er zo ene hoop ik), of dat ik er niet over durf te praten. Maar toch is het iets intiems, en zou er niet zomaar met de eerste de beste erover praten. Ik denk dat dat bij de meeste vrouwen zo is. Het lijkt me toch wel een interessant artikel, en natuurlijk erg herkenbaar. Laten jullie me weten wat jullie van mijn nieuwe lay out vinden? Dan ga ik nu weer, maar vrees niet, ik kom dit weekend nog terug!

Liefs,
Ella