<body>
dinsdag, maart 29, 2005

Hehe hier ben ik weer! De komende tijd zal je niet al te veel activiteit hier vinden, en dat vond je de laatste week sowieso al niet meer, omdat ik se week heb! Voor mij is dat even heel belangrijk, omdat ik dit jaar eindexamen doe. In bepaalde vakken doe ik geen eindexamen en die sluit ik dus nu door middel van een se af. Vandaag was de eerste dag van mijn se week, en ik had maatschappijleer en nederlands. Voor nederlands was ik zenuwachtig, we moesten namelijk een opstel schrijven van 700 woorden. Normaal gesproken vind ik het heerlijk om te schrijven, en heb er ook nooit moeite mee. Maar een paar weken geleden moesten we een proefopstel schrijven, en de lerares had een heel commentaarformulier wat er allemaal fout was, mijn tekst was van geen enkel niveau, en ik had niet nagedacht over mijn onderwerp en ga zo maar door. Niet dat ik erg mijn best had gedaan voor die tekst, maar toch.. Ik wil Journalistiek gaan studeren, en als je dan zoiets hoort denk je toch: oeh is dat nog wel zo verstandig dan. Vandaag had ik dus het se nederlands. Opstel schrijven. Ik was bloednerveus. Maar uiteindelijk is het helemaal goed gekomen en heb ik het gevoel dat ik een goede tekst heb geschreven. Nu valt het nog te hopen dat mijn lerares dat ook vindt. Het liefst zou ik haar willen afzeiken dat ze gewoon de pik op me heeft en daarom mijn teksten niet goed vindt hihi. Maar nee, het is een van me favoriete leraressen, echt een hele lieve vrouw. Dus dan neem ik de kritiek extra serieus. Voor de rest had ik nog maatschappijleer. Had redelijk goed geleerd, en dat is wat nieuws voor mij bij maatschappij. Normaal gesproken doe ik er geen flikker voor, maar ik dacht laat ik me maar eens aan mijn goede voornemens gaan houden. Het se ging dan ook zeer goed!

Nou genoeg over school. Ik heb een hele lieve schat van een moeder maar ze doet af en toe een beetje raar. Afgelopen zaterdag ben ik wezen wandelen, 8 km! Jaja gewoon ff voor de lol met de honden hihi. Mijn ouders vonden dat ik te lang wegbleef dus gingen ze me achterna op de fiets, gingen ze me zoeken. Ik liep onze straat in, en hoorde hysterisch gebel achter me, ik dacht nog: hm zullen wel een stel gekke bejaarden zijn. Maar nee het waren mijn ouders, ze hadden me overal lopen zoeken blabla. Ik stond ze daar uit te lachen en maar zeggen: ik zei toch dat ik wel een tijdje weg zou blijven! Nou ze hadden beloofd om me voortaan niet meer zo snel te gaan zoeken. Vandaag ging ik weer wandelen met de honden, 5 km. Normaal doe ik daar een uurtje over, maar ik ging nog een extra rondje langs het meer. Kom ik thuis, 'hej waar is mam toch?' Was ze me weer gaan zoeken. Zucht.. ouders leren het ook nooit!

PS: De komende twee weken ben ik er eventjes
tussen uit, hard aan het blokken. Tot dan!