<body>
zondag, maart 20, 2005

Ik heb dit weekend al wat meer gedaan dan de vorige weekenden. Nog steeds niet alles wat ik van plan was, en ik heb nog steeds niet genoeg gedaan. Vrijdagmiddag ben ik mijn kamer wezen schoonmaken, en dat was hard nodig! Normaal gesproken maak ik hem elke week schoon, of zorg ik in ieder geval dat het opgeruimd is. De laatste paar weken waren een ramp, alleen maar troep. Nu is alles weer lekker schoon. Ook heb ik geskeelerd op vrijdagmiddag. Als er een sport is die ik leuk vind is dat het wel. En het begint eindelijk weer lekker weer te worden, dus waarom niet?

Zaterdagochtend moest het er maar van komen. We gingen naar de fotograaf. En als ik ergens een hekel aan heb is het aan foto's maken. Weet niet goed waarom, maar er komt altijd zo'n geforceerd glimlachje rond mijn mond. En dan ook nog professionele foto's laten maken, dat zou al helemaal een ramp worden. De fotograaf ging eerst eens met mij oefenen. Hij deed allerlei poses voor en ik moest maar vrolijk lachend en voorstellend dat ik op de caribbean zat de camera inkijken. Volgende week zaterdag zijn de foto's klaar, ben heel erg benieuwd. Volgens de fotograaf en mijn vader zaten er wel goede foto's bij. Spannend! De rest van de dag.. Tja uhhm wat heb ik nou de rest van de dag gedaan? Dat weet ik al niet meer, maar dan zou het ook wel niet belangrijk zijn geweest.

Vandaag, zondag dus, was een wat productiever dagje geworden. Wel tot twee uur in ochtendjas en pyama gezeten, maar dat doet er niet toe. Ik heb een heerlijk brood gebakken, how interesting. Daarna ben ik een uurtje met de honden gaan wandelen. We waren alledrie echt moe! En toen bleef het huiswerk nog over. Ik had dat onbewust uitgesteld tot het laatste. Het hele weekend leuke dingen doen, en dan, op de zondagavond, moet ik er toch maar aan geloven. Frans heb ik een beetje geleerd, maar niet echt geweldig goed. Niet dat dat zo erg is, want morgen heb ik ook nog de tijd. Hopelijk doe ik dan wel wat..

Oja over mijn nieuwe schoenen, mijn ouders vinden ze wel leuk, ikzelf vind ze toch ook wel leuk. Op school zeiden een paar vriendinnen: enne ella nieuwe schoenen? En daar bleef het dan bij, niet zoiets als: ow wat leuk! Nee er kwam niks meer achteraan. Behalve bij Annemarie, zij vond ze wel leuk. Achja, zolang ik ze maar leuk vind!