<body>
zaterdag, maart 19, 2005

Oke, hier komt een bekentenis: ik zou toch naar de open dag van Journalistiek gaan in Tilburg afgelopen donderdag? Had er vrij voor school voor gekregen, helemaal klaar om te gaan. Zeggen mijn moeder en ik tegen elkaar: zullen we niet gaan? Maar lekker gaan winkelen, en boodschappen enzo doen? Hoe fout, ja ik weet het. Een open dag is belangrijk, het geeft je inzicht in je toekomstverwachtingen, en helpt je keuzes te maken. Ik heb het tegen niemand op school gezegd, want schaamde me er toch wel voor hihi. We zijn gewoon schaamteloos gaan winkelen! Niet dat ik veel geld had, had 30 euro van mijn moeder geleend, ja geleend nog wel. Ik was van plan een sportbroek te kopen bij de Scapino, maar ik had eerst (nep)all stars gekocht, en toen had ik nog maar 10 euro over. Kostte die sportbroek net 12,95! Dus ik strontchagrijnig de Scapino weer uit. Naja ik moest toch nog even naar de dierenwinkel voor konijnenvoer. Kwam ik daar, zag ik een heel lief konijntje, nog helemaal donzig. Hij kostte maar 8,50. En dat had ik net wel. Dus in een impulsieve bui kocht ik dat konijntje. Ik heb hem Pluisje genoemd.

Toen mijn moeder het zag was ze toch kwaad! Want het mocht dus helemaal niet en ik had hem zomaar gekocht. Maar toen ze hem eenmaal zag en zag hoe lief mijn konijn tegen Pluisje was, vond ze het wat minder erg. Nou accepteerd ze het langzaam. Mijn vader zit doordeweeks in Zoetermeer voor zijn werk, dus ik vertelde het hem over de telefoon. Zegt hij: een konijn? Dood of levend?? hihi hoe droog. Maar nu heb ik nog steeds geen sportbroek. Ik heb een beetje spijt ervan dat ik die (nep) allstars gekocht heb. Ze zijn wel leuk hoor, maar een beetje ehm fleurig. Hiernaast zie je ze. Met school gaat het wat minder goed. Niet met de punten hoor, die zijn wel goed. Maar ik heb totaal geen aandacht meer voor school. Normaal zorgde ik dat ik alle deadlines wel zou halen, nou interesseert het me gewoon niet meer. Maja dit 'paasdipje' heb ik blijkbaar elk jaar. Nog even en dan ben ik klaar met school. Ik moet me nu zometeen gaan klaarmaken voor de fotograaf, moet namelijk foto's laten maken voor het cruiseschip. Ja we hebben er dus eindelijk een gevonden! Maar of hij goed is? Laten we het hopen..