<body>
vrijdag, maart 11, 2005

Pfoe! Wat ben ik opgelucht! Mijn hele site was overhoop, en niks deed het meer dus dacht ik: ik begin gewoon helemaal overnieuw. Nou dat heb ik geweten. Vreselijk! Ik raakte zo gestresst! Gelukkig is hij nu grotendeels af, alleen moet ik nog een paar probleempjes oplossen, zoals de 'archives' linksonder op de pagina, en een commentsysteem toevoegen. Ik vind hem wel mooi geworden! Hij is iets professioneler (tenminste ziet er wat professioneler uit hihi) en wat volwassener. Heb vandaag wel niet zo'n leuke dag gehad. Eerst al 's ochtends ruzie met mijn moeder, is nu allang weer goed, maar toch, werd er flink chagrijnig van. Op school was het op zich wel gezellig, maar zoals jullie misschien wel weten heb ik al sinds het begin van dit schooljaar hele erge ruzie met 3 exvriendinnen van me. Gewoon over iets kinderachtigs, heb geen zin om het erover te hebben, maar kortom, het is niet mijn schuld . Nou is er zo'n meisje, wat niet zo heel veel vrienden heeft, omdat ze nogal lomp is, en stom overkomt. Maar ze heeft mij nooit wat gedaan dus had ook geen reden om lullig tegen haar te doen. Tot vandaag dus. Doordat ze weinig vrienden heeft wilt ze graag aardig gevonden worden, dus praat met iedereen mee, heeft geen eigen mening, en slijmt ongelofelijk (ow ella wat zie je er leuk uit vandaag, ow ella ik wou dat ik jouw haar had). Ik wist wel dat ze een meeloopster was en vertelde nooit geheimen aan haar. Nou zat ik vandaag op het studieplein, en moest heel even naar de bieb. Kom ik langs hun tafel gelopen, en ik had niks door en ging gewoon naar de bieb. Kom ik terug, vertelde Annemarie aan me dat ze domme opmerkingen over me zat te maken en domme bekken zat te trekken toen ik langskwam, en dat de anderen (die 3 exvriendinnen van mij dus) keihard zaten te lachen, en wat hadden ze een lol. Nou dacht ik ze doen maar.

Die 3 exvriendinnen van mij hebben alleen elkaar. In de pauzes zitten ze op het studieplein en niet in de aula, en altijd met z'n drietjes samen, en de een verwaarloost zichzelf als een zwerver omdat ze een vriend heeft, echt serieus. De ander is dik en draagt kleding maat S, kan je nagaan hoe dat eruit ziet. En weer een ander heeft tandvlees van 2cm als ze lacht en loopt (letterlijk) met opgeheven hoofd, alsof ze de koningin van de school is. Het boeit me niet wat ze van me denken of wat ze zeggen, maar als ze van die opmerkingen maken of je hoort weer wat geklets van ze, dan irriteert dat toch wel en wil je ze eens flink de waarheid zeggen. Maar toch doe ik dat niet omdat ik erboven sta. Ik verlaag me niet tot hun niveau.

Nou slot van het liedje, ik ergerde me toch wel aan dat ene meisje (die meeloopster, volgen jullie het nog?) omdat ze zo achterbaks en meeloperig is. Dus ik ging naar de wc, en daar was zij ook. Ging even mijn haar doen, wat labello opdoen, etc. Ondertussen zeg ik tegen haar: "enne was je domme opmerkingen over mij aan het maken?" En zij natuurlijk helemaal schijnheilig aan het doen en zeggen dat ze niks had gezegd. Waarop ik zei: "zou je voortaan die domme opmerkingen achterwege willen laten?" En toen ben ik weggelopen. Go me Go me . Ben echt trots op mezelf hihi. Ik denk dat ik maar eens ga slapen, want ben zoooo moe! En vooral van het aan mijn site werken. Heb er erg me best voor gedaan en ook nog veel moeite ervoor gedaan, dus hopelijk vinden jullie hem leuk! En anders pech gehad hihi.

x