<body>
donderdag, maart 24, 2005

Sorry sorry sorry dat ik zolang niet geblogd heb! Heb het namelijk heel erg druk gehad. Dinsdag had ik een examenidioom van frans. Dan moet je woordjes leren en krijg je een toets over die je voldoende moet maken. Het punt telt niet mee, maar je moet voldoende hebben. Heb je dat niet, moet je het net zolang overnieuw maken tot je het wel hebt. Ik ben wel goed in frans, maar heb een hekel aan woordjes leren, en stel dat ook zo lang mogelijk uit . Op zondag ging ik toch maar een beetje voorbereiden, maar er kwam niks van terecht. Dus toen maar alle woordjes op maandag geleerd. Het waren er 300! Ik dacht dus dat ik het helemaal niet kende en dat ze juist de moeilijke woorden ging vragen. Niet dus, en ik had geen enkele fout gemaakt en dus voldoende! *trots trots* De rest van de week heb ik niet zo heel veel beleefd, vandaar dat ik ook geen nieuws had om op de site te zetten, als ik wel had geblogd, zou er een ontzettende slaapverwekkende blog hebben gestaan. Vandaag voel ik me zoooo slecht! Op school zat ik de uren af te tellen totdat ik naar huis kon. Normaal heb ik het altijd leuk en gezellig op school, maar nou wou ik alleen nog maar naar huis. Mijn buik was 3x zo dik als anders en ik zweette als een konijn. Om mijn dag compleet te maken ging ik na school naar de bank, in de veronderstelling dat mijn geld erop stond en dat ik morgen kan gaan winkelen. Wat bleek, er stond maar 0,12 cent op, en was dus officieel blut. Nou hoop ik maar dat het er morgenochtend opstaat. Als het er dan nog niet opstaat ga ik gillen! Serieus.