<body>
dinsdag, maart 15, 2005

Weet je wat irritant is? Bij mijn vorige post staat 1 comment, maar het zijn er 7! *trots* volgens mij is dit mijn record hihi. Vandaag wordt het een korte post, want heb helemaal geen zin om te bloggen. Komende donderdag heb ik een open dag in Tilburg van Journalistiek, spannend! Ow nee gadverdamme, ik zit nu ondertussen op msn, en ik heb wel eens eerder verteld over een hele lelijke jongen (I.) die verliefd op me is, en nou zit hij constant te slijmen! Dat gaat echt irriteren haha. Maja ik kan zijn hartje niet breken, is ook zo zielig. Alhoewel, hij brengt me nu wel in de verleiding daartoe. Ach ja dat is waarschijnlijk de enigste verleiding die hij me ooit zal brengen hihi. Ik ga zometeen denk ik lekker douchen, even make up afhalen. Vanavond moet ik weer de honden uitlaten. Oeh dat vind ik zo eng he! Moet ik door donkere steegjes gaan lopen met de honden. Mijn moeder zegt: stel je niet aan, je hebt twee grote honden bij je. Maar dan nog, je voelt je niet echt op je gemak daar in het donker haha. Maar nou ga ik toch echt haha. Toedeloe!