<body>
donderdag, april 28, 2005

Genietend van een schoteltje met heerlijke aardbeien zit ik mijn 'gala-plan' te bedenken. Morgen heb ik namelijk LSD (Laatste School Dag). Eigenlijk niet letterlijk de laatste, die was vandaag, morgen gaan we eerst naar Phantasialand en 's avonds is er gala. Vandaag was een hele rare dag. Je voelt je aan de ene kant heel normaal, omdat je gewoon op school zit, maar aan de andere kant voel je je heel raar en opgelaten, omdat het echt echt echt de laatste keer is dat je op je school rondwandelt onder normale omstandigheden. Nou ja normaal waren die omstandigheden niet hihi. Met een paar vriendinnen hadden we bedacht dat we zwembandjes om gingen doen en nog zo'n vel papier op onze rug enz. In het begin voelden we ons gestoord, maar we raakten eraan gewend en uiteindelijk liep ik door het hele dorp met mijn zwembandjes, terwijl annemarie en ik ons maar afvragen waarom mensen zaten te toeteren. We hebben eigenlijk geen les gehad vandaag, naar het laatste uur ben ik niet geweest, ging liever met de anderen mee naar de kantine en dan met annemarie mee naar huis. Door de intercom kwamen opeens allemaal berichtjes van de (lievelings)docenten. Echt hartstikke leuk en het werd onder luid gejuich en geklap ontvangen. Een dag om nooit te vergeten. Als deze dag al niet te vergeten is, hoe wordt het morgen dan wel niet? Kijk er heel erg naar uit, maar zie er aan de ene kant ook weer tegenop omdat ik het spannend vind. En dan is het echt echt de laatste dag. Waarschijnlijk zie ik de meeste op school niet meer terug, maar zo is het leven nou eenmaal. Ik ga me nu klaarmaken voor het gala. Eerst mijn oksels ontharen (heel belangrijk!) en dan ga ik me scrubben en maskertjes nemen en ga zo maar door. Lekker relaxen, maar het zorgt er ook voor dat ik morgen extra mooi ben, en dat is eigenlijk nog wel belangrijker dan het relaxen..