<body>
woensdag, april 13, 2005

Het is al enkele dagen geleden sinds mijn laatste post, en ik ben zooo ontzettend moe! Omdat we vorige week se week hebben gehad, en deze week de vergaderingen zijn hebben we deze week 40-minuten rooster. Dat betekend dus heel vroeg vrij wat mij niet goed uitkomt. Iedereen is happy doordat we al om 13.00 uit zijn, maar ik word er alleen maar chagrijnig van. Waarom? Omdat ik toch moet wachten op mijn moeder tot ze klaar is met werken. Zoals dinsdag bijvoorbeeld. Ik had al om 12.00 uur uit en normaal gesproken ben ik happy, behalve als het op dinsdag is, want mijn moeder moest tot half 4 werken. Dat betekend dus lang wachten. Na een uur gewacht te hebben hield ik het niet meer uit, ben naar mijn moeder's werk gegaan om geld voor een buskaart te vragen. Nou denk je, zo'n ramp is dat toch niet? Wel als je van Gulpen naar Maasmechelen moet. Drie uur met de bus, waaronder een uur wachten. Zucht. Was dus heel erg moe. Toen ik thuis kwam had ik geen zin om thuis te zitten omdat ik kwaad ben op David, dus ging ik met de honden een uurtje wandelen. Resultaat: nog moeier hihi. Vandaag kreeg ik mijn aardrijkskunde punt terug, was echt bloednerveus ervoor want verwachtte een 1,2,3 of 4. Maar zeker niet hoger dan dat. Het was namelijk heel erg moeilijk. Allemaal over Europese regelgeving enzovoorts. Een vraag was: hoe heet het vrije handelsverdrag tussen Canada, Noord-Amerika, en Zuid-Amerika? Het antwoord is het TAFTA-verdrag. Die wist ik gelukkig wel, maar allemaal dat soort vragen. Dingen die je eigenlijk niet weet en niet hebt kunnen leren. Nou zitten jullie natuurlijk vol spanning mijn punt af te wachten... jaaa. jaaa... een 6.6! Ben er hartstikke trots op. Het is natuurlijk geen 7 of 8, maar ik vind het een 7- hihi. Over twee weken heb ik al LSD en daarmee ook gala. Waar ik nu heel erg gestresst over ben is het gala. Ik had dus min of meer afgesproken met Rafaella dat we samen zouden gaan en eerst naar Cliff enzo en dan met de auto naar het gala. Blijkt nu dus dat ze liever met z'n tweeen gaan. En daar zit ik dan. Nou is al mijn hoop gevestigd op Annemarie, want ze zei dat er misschien nog een plekje vrij was bij haar in de auto. Dat hopen we maar, want wat moet ik anders doen? Aan de ene kant vind ik het lullig van Raf, maar aan de andere kant snap ik ook wel dat ze met haar vriendje wil gaan. Maar ja nu zit ik. Dat is dus minder. Dus of ik ga met Annemarie in de auto, of ik ga toch maar naar huis. Dat wordt heel erg haasten. Van mijn school naar huis is het drie kwartier rijden met de auto, en dan komen we rond 6 uur terug van het pretpark, dus rond kwart voor 7, 7 uur ben ik thuis. Dan snel klaarmaken voor het gala, rond half 8 ben ik dan hopelijk klaar, en dat betekend dat ik om kwart over 8 op het gala aankom. Wel alleen, maar goed ik zie iedereen binnen dan wel. Nu vraag ik dus even advies aan jullie, wat zouden jullie doen? Of naar huis gaan wat betekend dat ik mooier op t gala verschijn omdat ik heb kunnen douchen en dat soort dingen. Of met Annemarie mee?