<body>
zaterdag, april 23, 2005

Ik waarschuw je alvast, dit wordt een korte blog. Twee dagen lang heb ik aan mijn site gewerkt. Vandaag eigenlijk het meest, gisteren heb ik vooral ideeen opgedaan over hoe ik mijn site wou hebben. De bedoeling van mijn site is dat hij zo simpel mogelijk blijft, en hopelijk is dat ook wel een beetje gelukt. Eerst wou ik altijd zo veel mogelijk onderwerpen, maar nu houdt ik het gewoon simpel. Wat dingen voor jou, wat gegevens, een blog en een tagboard. En dat is het wel. Want om eerlijk te zijn, wat heb je eigenlijk nog meer nodig? Er vroeg mij iemand waarom ik mijn site nu engels doe en de blog nederlands. Het grootste gedeelte van mijn site is nu engels (wat ik nog nooit bij de vorige lay-outs heb gedaan) zodat engels sprekende mensen van de hele wereld mijn site kunnen lezen. De reden dat mijn blog dan juist in het nederlands is, is omdat je gedachten nou eenmaal in je moedertaal zijn. Als ik die in het engels zou vertalen zou het niet meer echt van mij komen op een of andere manier. Vannacht voelde ik me opeens heel erg slecht. Ik sliep in met bonkende hoofdpijn, en lag niet lekker, had het warm en ga zo maar door. Opeens werd ik 's nachts wakker met het gevoel dat ik moest overgeven, zo misselijk was ik. Heb dat gevoel de hele dag gehouden, en voel me nog steeds beroerd. Hopelijk slaap ik vannacht wat beter. Het is nu wel een heel erg lang weekend voor mij hihi, heb namelijk sinds donderdag al vrij. Nou ja vrij, eigenlijk gespijbeld. Ik had maar een uurtje les, dus mijn moeder zei: "Blijf maar lekker thuis, anders moeten we voor dat uurtje 3 kwartier rijden naar Gulpen". Alleen was ze me vergeten af te melden op school hihi. En juist nu de laatste weken school controleren ze heel erg. Maandag heb ik ook vrij, dan is er studiedag voor de leraren ofzoiets. Dinsdag nog gewoon naar school, en woensdag met alle ckv2 leerlingen naar Keulen (of Koln met 'umlaut' ook goed). Wordt wel gezellig, wat in een museumpje rondhangen enzo. Donderdag de echte laatste schooldag. En vrijdag LSD!! En die avond gala. Wist je dat ik zenuwachtiger ben voor LSD en gala dan voor de eindexamens?? haha iedereen vindt dat raar. Nou stop ik en ga ik lekker naar bed, beetje lezen en uitrusten..