<body>
vrijdag, april 08, 2005

Nu de se week eindelijk voorbij is en ik een paar dagen vrij heb heb ik eindelijk weer de tijd gehad om wat aan mijn site te doen. Vorige week had ik er fftjes een andere lay out opgezet, maar vanaf gisteren is de site helemaal vernieuwd. Ik heb alles gewist, en ben gewoon overnieuw begonnen. Wat vinden jullie ervan? Maar bij een nieuwe site hoort dus ook een nieuwe blog, en dat werd weer eens tijd. Ik heb het niet alleen hartstikke druk gehad de laatste week of de laatste 2 weken, ik had ook nog eens totaal geen zin om te bloggen. Maar de zin begint weer een beetje terug te komen, hoop ik. Morgen heb ik een fuif van Anke, een goede vriendin van me. Heb er echt zin in! Er is alleen een nadeel. Twee exvriendinnen van me komen ook. Het is natuurlijk Anke's fuif en ze mag uitnodigen wie ze wil, en ik wil haar fuif niet verpesten door ruzie te gaan maken. Dus ik probeer hun gewoon zoveel mogelijk te vermijden. Gelukkig komen Rafaella, Annemarie en Nadine ook. En dat zijn 3 van mijn 4 beste vriendinnen. Dus dat komt wel goed, het wordt hartstikke gezellig. En als die twee exvriendinnen lullig gaan doen en ruzie gaan maken, dan zegt dat genoeg over hun. Oja waarschijnlijk zijn jullie wel benieuwd hoe de se week ging. Die ging hartstikke goed! Naja op aardrijkskunde na dan. Normaal is aardrijkskunde hartstikke simpel, maar het se was echt supermoeilijk! Gelukkig was ik niet de enigste die er zo over dacht, dus hopelijk valt mijn punt nog mee. Economie daarentegen ging heel erg goed. Normaal ben ik hopeloos wat economie betreft, maar deze keer ging het se redelijk goed! Hopelijk valt dat ook aan mijn punt te zien. Nu weer even wat anders. De foto's voor mijn cv voor het cruiseschip zijn gemaakt, maar ik moet er nog een cv omheen maken. Maar ik heb gewoon geen zin om dat te doen. Vooral niet omdat mijn moeder me zit te pushen dat ik toch echt eens dat cv moet maken. Misschien heb ik er geen zin in omdat het dan allemaal zo dichtbij lijkt. Over een paar weken doe ik al eindexamen, en dan over een maand of twee kan ik misschien al opstappen op het cruiseschip. Misschien ben ik er een beetje bang voor, bang voor het onbekende. Ik denk dat dat het is. Maar ik moet me niet aanstellen en neem me dan ook heilig voor om morgen dat cv te maken, en zondag ook. Over morgen gesproken, wat zal ik aandoen naar de fuif van Anke? Voor zover ik weet gaan we gewoon bij haar thuis gezellig wat drinken en kletsen enzo. Ik doe denk ik mijn roze broek aan met grijs shirtje en zwarte puntlaarsjes. En mijn haar doe ik snel met een speld. Als ik tijd over heb morgen ga ik ook nog skeeleren, of wandelen? Mwa, ik denk dat ik ga skeeleren, en dan even vlug de honden in het bos uitlaten. Hopelijk is het morgen mooi weer om te skeeleren, anders is het niet zo leuk.

Ik ben sowieso toe aan mooi weer, want van dit regenachtige weer word ik zo depri! Waar ik echt naar verlang is een strand, met palmbomen, en lekker dertig graden ofzo. En dan weten dat je de komende tijd niks hoeft te doen, dat tijd er niet toe doet, en het enigste waarvoor je moet opstaan is naar de wc gaan of te gaan eten. Zucht ik denk dat dat nog wel een tijdje duurt. Eerst nog die examens maken. En daarna op het cruiseschip werken! Niet dat ik daar kan genieten van mijn ideale droombeeld wat ik net beschreven heb. Nee dat wordt hard werken. Maar daar krijg ik dan ook goed voor betaald! Weet je waar ik nou echt zin in heb? Om lekker op bed met goede muziek op te gaan lezen. Ik ben op het ogenblik zooooo'n mooi boek aan het lezen, van Danielle Steel. Ja dat zijn echt van die vrouwenboeken. Maar wel mooie boeken. Echt verhalen waarbij je even kan wegdromen en lekker kan uitrusten. Dit boek heet de Ranch en gaat over drie oude hartsvriendinnen. Door omstandigheden is het contact verwaterd en leven ze allemaal hun eigen leven. Dan gebeurt er in ieder leven iets wat hun rustige leventje verstoord en zoeken ze weer contact. Ze gaan samen op vakantie, naar een ranch in Texas, om tot rust te komen, en oude herinneringen op te halen. Tot zover ben ik, en ben benieuwd wat ze nog allemaal gaan meemaken. Eentje van hun is besmet met aids, maar dat weten de anderen niet. Een ander is wereldberoemd en lijdt zwaar onder de aandacht van de pers, en weer een ander haar huwelijk is op de klippen gelopen sinds haar zoon een jaar geleden zelfmoord heeft gepleegd. Zoals je al hoort, een echt vrouwenboek. En ik denk dat ik nu weer verder ga lezen, en zal jullie op de hoogte houden!



Liefs.