<body>
zondag, april 17, 2005

Raar maar waar, op zondag schrijf ik altijd de langste en leukste blogs hihi. Komt natuurlijk omdat zondag een echte luierdag is. Overdag lekker sporten of toch maar wat leren, en tegen de avond een lange blog typen. Dat niet alleen, zondag is ook de perfecte dag om de afgelopen week te overdenken. Vandaag heb ik toch redelijk veel gedaan. Ten eerste ben ik 's ochtends vroeg monopoly gaan spelen met mijn ouders. Het zag er naar uit dat mijn vader ging winnen, maar doordat mijn moeder kalverstraat had ging hij failliet. Ik ook bijna, maar we hebben van 11 uur tot 3 uur gespeeld hihi. Heb het lang uitgehouden, maar verloor alsnog. Rond 3 uur ben ik wezen skeeleren, had moeite om van huis te gaan want had totaal geen zin. Toen ik terugkwam was ik toch wel blij dat ik was gegaan. Mijn kamer was toe aan een flinke schoonmaakbeurt en alles is nu lekker schoon . Mijn moeder heeft vanmiddag mijn rug gescrubt hihi. Echt een aanrader, want zelf kom je er niet bij. Ik dus op mijn buik gaan liggen, en ging mijn moeder eerst met een watje en tonic mijn rug schoonmaken, toen ging ze met een aardappelschil over mijn rug. Klinkt raar, maar dat vervaagt littekens. Als je dat regelmatig doet zie je echt dat je littekens minder worden. Vervolgens ging ze mijn rug scrubben, echt heerlijk ontspannend. Daarna ging ik zelf mijn gezicht stomen en scrubben, ik voel echt het verschil. Daarvoor voelde mijn huid trekkerig en vettig tegelijk aan, en nu heerlijk zacht hihi. Ik verveel me eigenlijk best wel, en heb niet zo'n zin om te bloggen. Denk dat ik straks een nieuwe lay out maak. Ik zet hem er nog niet op, want ik heb pas een nieuwe, die van Natascha Bedingfield. Maar ik maak alvast een nieuwe, heb echt inspiratie op dit moment . Even een mededeling voor al mijn linkpartners, nou ja eigenlijk niet voor de linkpartners, maar voor de mensen die ik gelinkt heb maar die me nog niet teruggelinkt hebben. De meeste zijn al een maand of een paar maanden geleden gelinkt, dus ik vind dat ze genoeg de kans ervoor hebben gehad. Daarom verwijder ik de links van de mensen die me niet hebben teruggelinkt. Ook verwijder ik alle dode links, dat wil zeggen: sites die niet meer bestaan. Degene die verwijderd worden zijn:
picture perfect (dode link); lottevalk.tk; rooos.tk; noek.tk (dode link); ezline; magic-moonlight.net; lovechain (al zo lang niet meer geupdated, heb me 2 maanden geleden aangemeld); naturalsences.nl (helaas gestopt..) en tropical flower (ook gestopt).
Heb je er bezwaar tegen? Meld dat even, en dan zet ik je er weer op, mits je me dit keer wel teruglinkt, want anders blijf ik bezig. Ik snap ook niet waarom sommige mensen zo lang doen over teruglinken, het is toch een kleine moeite? Dan heb ik het niet over een weekje of twee, maar echt over maanden. Nou ik geloof niet dat die mensen in die tijd nog geen tijd hebben gehad om me terug te linken. Oja alvast een voorproefje van mijn nieuwe lay out hihi. Hij wordt kleiner en simpeler, maar hij wordt wel mooi! Alles wat er nu op staat blijft er natuurlijk wel opstaan, en waarschijnlijk komen er alleen nog maar dingen bij. Eigenlijk moet ik nog douchen maar heb ik totaal geen zin in. Ik heb zo de kriebels om een lay out te gaan maken! Douchen doe ik morgenochtend wel.. Over morgen gesproken, heb morgen examenfoto's! OMG WAT MOET IK AAN?! Ik denk een mooie spijkerbroek en een groen t-shirtje met leuke opdruk, en daaronder een longsleeve ofzo. En mijn haar doe ik los. Zo weten jullie dat ook weer hihi.