<body>
woensdag, april 20, 2005

Zoals jullie zien heb ik alweer een nieuwe lay out! Ik denk dat ik deze wel een tijdje aanhoudt, ik ben al tijden op zoek naar een lay out waarmee ik lang tevreden ben, en niet een weekje ofzo. Mijn vorige lay out vond ik wel leuk, maar het ging me vreselijk irriteren, waarom weet ik ook niet hihi. Er zijn nog een paar dingen die ik ga aanpassen, zoals de achtergrond, misschien nog een ander plaatje, en de muziek haal ik toch maar weer weg. Nog even over de verwijderde linkpartners, heb niks meer van iemand erover gehoord, dus ik neem aan dat het goed is als ik ze verwijderd heb. Genoeg over mijn site, over naar mijn dag van vandaag . Op zich heb ik wel een leuke dag gehad, er heerst op school echt zo'n geweldige spanning haha. Volgende week vrijdag is namelijk LSD en iedereen heeft er superveel zin in. Af en toe irriteer ik me aan Annemarie, het is echt een hele goede vriendin van me, maar net op msn had ik echt geen zin meer om met haar te kletsen. Ze praat constant over haar vriend, en ik zit ergens mee, en zeg ik er iets over, en dan zegt ze ja vind ik ook, of ja okej, en dat soort dingen. En dan gaat ze gelijk weer verder over haar vriend. Het is een hele lieve meid, maar op zulke momenten erger ik me aan haar. 25 mei is mijn moeder jarig, en ik wou eerst een lekker parfum voor haar kopen. Heb me toch bedacht, ik wil iets speciaals doen want ze wordt 50 en dit is waarschijnlijk haar laatste verjaardag dat ik thuis ben. Ik heb een heel goed idee, we gaan samen naar Thermae 2000, een kuuroord. Koop ik voor ons allebei een dagkaart, en dan heerlijk sauna-en, relaxen, yoga doen, en ga zo maar door. Vond het echt een geweldig idee. Een dagkaart is 28 euro per persoon, dus valt nog wel mee. Moet even kijken hoe ik dat ga regelen. Ik denk dat ik morgen naar dat kuuroord opbel, voor informatie enzo.

Het is alweer een ongelovelijke troep op mijn kamer! Heb hem zondag nog opgeruimd maar het ziet er niet meer uit. Denk dat ik nu even die kleine dingen op mijn site ga regelen, en daarna mijn kamer flink opruimen. Dan naar de konijnen toe, pilates doen, en dan ga ik de eerste aflevering van de oc kijken. Ik hoor iedereen erover bezig dat het zoooo'n geweldige serie is, maar ik kan het niet zien, want ik heb geen eigen tv meer op mijn kamer, en ik krijg toch de kans niet om hem op de tv in de huiskamer te kijken. Dus heb ik hem gedownload. Hoop wel dat David mijn blog niet leest, anders krijg ik gezeur over het downloadlimiet. Nou een keer in de zoveel tijd kan dat wel, en ik download niet zo heel veel muziek, hij download echt honderden liedjes. Dus vanavond ga ik de eerste aflevering van the oc bekijken. Ben benieuwd.