<body>
maandag, mei 02, 2005

Ik heb nog lang na zitten te genieten van mijn lsd, het was echt super!! Eerst het pretpark, de dag begon slecht want het regende behoorlijk. Toen we klaar waren om de bus in te stappen klaarde het wat op gelukkig. De rest van de dag wel mooi weer gehad, geen regen in ieder geval. We gingen naar Phantasialand in Duitsland bij Keulen, was echt leuk. Een paar mensen zaten van te voren te zeuren dat Phantasialand saai was en dat het maar kut was om naar een pretpark te gaan enz, maar toen ze er eenmaal waren zeiden die negatievelingen als eersten: wow daar wil ik in! en daar! Haha dus dat was wel lachen. Na het pretpark was ik wel moe, en zag ik tegen het gala op. Er waren meer dan 1000 mensen, misschien wel 3000 ofzo. Het was net hollywood. Je komt aangereden in je chique auto, stapt uit, heel veel geflits, gejuich en geklap. Echt geweldig! Zo heb ik me nog nooit gevoeld. Ik was heel erg gestresst en bloednerveus. Maar toen ik uitstapte en al dat applaus en gejuich was ik opeens heel kalm. Heel raar, eigenlijk op het moment waar je het zenuwachtigst voor bent ben je opeens kalm. Later zei mijn broer dat ik de trap op liep alsof dit de normaalste zaak van de wereld was haha. Zo voelde ik me op dat moment niet, ik voelde me echt heel bijzonder. Na de aankomst van iedereen was het galafeest. Echt heel erg gezellig, iedereen zag er mooi uit. Op het galafeest kwam ik Pascal tegen, een jongen die ook mee was op de skireis in januari. Hele leuke jongen hoor, als hij niet zo'n player was en niet zo jong had ik hem wel gezoend. Nu probeerde hij het wel maar wou het niet aangezien hij het bij ieder meisje probeert. Niet echt leuk om dan met hem te zoenen. Tot zover mijn gala verhaal, de komende dagen vertel ik nog wel wat dingen uitgebreider, maar om het kort te houden: het was echt de mooiste dag van mijn leven!